Mẫu Email Nhắc Gia Hạn của LiveAgent giúp duy trì mối quan hệ với khách hàng và tăng doanh thu, với các mẫu sẵn sàng sử dụng cho các chiến dịch gia hạn dịch vụ. Dùng thử miễn phí, không ràng buộc.
Việc duy trì các khách hàng hiện tại và giữ được mối quan hệ lâu bền với khách hàng chưa bao giờ quan trọng hơn với doanh nghiệp đến vậy, đặc biệt là đối với những công ty có mô hình kinh doanh dựa trên dịch vụ đăng ký định kỳ và dòng doanh thu theo tháng. Các Email Nhắc Gia Hạn nếu được viết tốt và gửi một cách có chiến lược có thể rất hữu ích trong việc tương tác với khách hàng hiện tại, khuyến khích họ tiếp tục gắn bó với thương hiệu của bạn, cải thiện tỷ lệ khách hàng quay lại, và giảm bớt tình trạng khách hàng dừng sử dụng dịch vụ. Bài viết bên dưới cung cấp 10 Mẫu Email Nhắc Gia Hạn bạn có thể sử dụng khi lên chiến dịch gửi email gia hạn dịch vụ của mình.
Email nhắc gia hạn là những tin nhắn tự động được gửi đến khách hàng hiện tại để nhắc họ rằng Tư cách hội viên hoặc dịch vụ đăng ký trả phí của họ sắp hết hạn, và nhắc họ gia hạn. Những loại email này thường được sử dụng cho các dịch vụ dựa trên đăng ký định kỳ cũng như những sản phẩm cho phép thanh toán định kỳ.
Email Nhắc Gia Hạn hoạt động hiệu quả nhất khi chúng được gửi như một phần của một chiến dịch tổng quát hơn. Thông thường, chuỗi các Email Nhắc Gia Hạn có thể bao gồm một hoặc nhiều email trước khi dịch vụ khách hàng đăng ký thực sự hết hạn, một email vào ngày hết hạn dịch vụ, và một email kế tiếp sau khi Quyền Hội Viên của người dùng kết thúc để gợi ý gia hạn thêm một lần nữa.
Thank you for being a part of our [Company] community. Can you believe that it’s been 9 months since you first joined? We hope you’ve been able to enjoy all the benefits of your [Company] membership these past months.
Great news! To close our 10th anniversary year, we’re running a one-time early renewal offer for all current members. Renew your membership between now and [date] and get [details of the offer].
RENEW NOW
If you have any questions or suggestions, please don’t hesitate to reach out at [email] or [phone] to see how we can meet your needs. We’d love to hear your feedback!
Best,
[YOUR SIGNATURE]
Your membership at [Company] is about to expire on [date]. We hope you’ve enjoyed [benefits of your membership].
Good news! There’s still time to renew, and it’s as easy as ever – just click the link below, pick the subscription that suits your needs and follow the prompts.
RENEW NOW
More good news! This year we have an extra incentive – if you renew your membership by [date], you will be entered into a drawing for a [offering]!
If you have any questions regarding your membership, benefits, or renewal, please don’t hesitate to reach out by replying to this email or calling us at [number].
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
Last call! Your yearly subscription expires in 24 hours. Renew today before your benefits and online access are suspended. If you don’t renew your subscription within 24 hours, you will miss out on [major benefits].
RENEW NOW
If you have any questions regarding the renewal process or need help, please don’t hesitate to contact us at [email/ phone number].
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
It’s been a year since we first met you, and we’re looking forward to many more years! Did you know that your [Company] membership expires today? Don’t miss out on all the exciting things [Company] has to offer for premium members!
The good news is, there’s still time to renew your subscription.
Click here [renewal URL], and follow the prompts.
Call us at [phone number] and we’ll renew your membership over the phone with a credit card.
Make sure to let us know if you have any questions or feedback.
Thanks!
[YOUR SIGNATURE]
[Name],
It’s amazing – you’ve now officially been with [Company] for one year! Though your subscription is coming to an end – we hope that you’ll join us for the next year and beyond.
Renewing your membership by [date] means you can keep enjoying access to all the amazing benefits of [Company’s membership] like:
[Membership benefit 1]
[Membership benefit 2]
[Membership benefit 3]
[Membership benefit 4]
You have only [number] days left. But why wait? Save yourself a hassle and renew now – all you need to do is click on the button below and follow two easy steps.
RENEW NOW
We’re excited to have you back!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We hope you have been enjoying the benefits of your [Company] membership these past months. As a loyal [Company] member, we have a special offer just for you!
Renew your membership by [date] and you will save 10% OFF the regular price. This offer is only valid through [date]. Act now and save!
RENEW NOW
If you choose not to renew early, your subscription will be automatically renewed at the regular price of [amount] on [date].
As always, if you have any questions or issues, make sure to check out our Help Center, or feel free to reach us at [email], [live chat], or [number].
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
This is a reminder that your membership with [Company] expired on [date] and you are now within your membership grace period.
If you’re still deciding whether or not to renew, or just haven’t gotten around to it yet, here’s a quick overview of what you’ll be missing out on if you don’t renew:
[Overview of major membership benefits]
We hope you will take the time to renew your membership and remain a part of our community. It couldn’t be easier – just click here to renew!
If you have any questions or if there’s anything we can do to help – please don’t hesitate to reach out.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
Thank you for using [Product/Service] for the past [year] – we love having you as our customer.
I noticed that your annual subscription is expiring in two weeks, so I thought I’d check-in. If you want to continue taking advantage of our [features/ platform/ products] and retain all your data and preferences, you can easily renew by going to this page.
If you’re weighing your options, I’d love to chat further with you to help you come to a decision. If you’d like to upgrade or downgrade your plan, we can discuss that as well.
Looking forward to hearing from you.
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
Thank you for using [Product/ Service] for the past year!
We wanted to remind you that you’ve chosen the automatic renewal option. Your subscription will be renewed for [amount] on [date]. If you wish to stick to your current plan, no action is required. If your billing information has changed, you can update your payment details here.
Our entire team is dedicated to ensuring your [Product/ Service] experience is first-rate. If you have any questions, concerns, or suggestions, simply reply to this email and we’ll get back to you with a prompt response.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
Thank you for using [Product/ Service] – we hope you enjoyed your experience. Just letting you know that your subscription expired yesterday and you won’t be able to [log in/use our service] anymore.
But it’s not too late! You can gain immediate access to all your saved data and preferences by renewing your subscription here. And what’s more, if you renew within the next 10 days, you’ll also be able to take advantage of our one-time 10% discount for returning customers.
If you have any questions or issues, please don’t hesitate to reply to this email, contact our live chat support or check out our FAQ page.
We’ll be happy to have you back!
[YOUR SIGNATURE]
Thư Nhắc Gia Hạn là một email được gửi khoảng 30 ngày trước khi dịch vụ hết hạn. Nó được gửi đến bất kỳ ai có tài khoản LiveAgent và cần được gia hạn.
Nếu bạn muốn khuyến khích các thành viên gia hạn Quyền Hội Viên của họ, bạn có thể bắt đầu bằng cách mời gia hạn Quyền Hội Viên với việc giảm giá. Đây có thể là một động lực tuyệt vời để các hội viên thực hiện bước cuối cùng và hoàn thành quy trình gia hạn.
Một thư mời gia hạn Quyền Hội Viên đầu tiên nên gửi lời cảm ơn tới khách hàng vì đã là hội viên của bạn và hỏi xem họ có muốn gia hạn thêm một năm nữa không. Giải thích rằng việc dịch vụ họ đăng ký sắp hết hạn bà bạn cần họ thực hiện gia hạn trong vòng hai tuần nữa, hoặc bạn sẽ phải dừng dịch vụ đăng ký của họ.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Trang web của chúng tôi sử dụng cookie. Với việc tiếp tục, bạn cho phép chúng tôi triển khai cookie như đã nói chi tiết tại chính sách bảo mật và cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team